Maserati Grecale Forum banner
81 - 88 of 88 Posts
Discussion starter · #81 ·
Hey man! Heel erg bedankt ...

Over de luchtfilters, daar zat ik zo'n beetje, minimaal zo niet iets, wat prima is.

Go Pedal: de man bij MADNESS vertelde me dat hij hem gewoon op S(sport) en IV(4e niveau) houdt, zo ongeveer altijd, behalve in de valet-modus. Heb je al een instelling gevonden die je het beste bevalt?
Ik heb hem ook vrijwel vast op Sport staan, maar op niveau 5. Het veranderen van modi en niveaus is supergemakkelijk met de app. Ik gebruik de meegeleverde Bluetooth-moduskiezer niet, had geen zin om die in de auto te hebben. De app werkt soepel en eenvoudig op de iPhone.

Heeft er iemand de laatste tijd iets gedaan? Ik heb het gevoel dat een uitlaat wel leuk zou zijn op deze auto. Ik zou af en toe wat meer volume kunnen gebruiken (eerlijk gezegd denk ik dat de auto gewoon erg goed geïsoleerd is, meer dan dat het uitlaatvolume te laag is - desalniettemin zou ik het niet erg vinden als het luider was).

Iemand de laatste tijd iets gedaan? Ik heb het gevoel dat een uitlaat wel fijn zou zijn op deze auto. Ik zou wel wat meer volume kunnen gebruiken (eerlijk gezegd denk ik dat de auto gewoon erg goed geïsoleerd is, meer dan dat het uitlaatvolume te laag is - toch zou ik het niet erg vinden als het luider was).
Heb je uiteindelijk iets met de uitlaat gedaan?

Ik dacht dit weekend net aan deze post. Wat een tegenvaller! Die eBay-emblemen zijn ook niet goedkoop. Ik ben geschokt dat ze geen OEM zijn?! Ik denk dat we op dit moment niet veel keus hebben....
Ik heb ze voor $15 op eBay gevonden. De kwaliteit is hoger dan verwacht.

Image

Image

Ik had vroeger de oude zwarte lettertypen. Ik ontdekte dat eBay de nieuwe zwarte lettertypen verkoopt voor $15, dus ik heb het geprobeerd. Het voorverwarmen van het embleem met een föhn met hete lucht is de beste methode om het embleem een beetje te buigen. Het is ook goed om de 3M-tape te verwarmen voordat je hem op de kofferbak plakt.

Ik heb ze voor $15 op eBay gevonden. De kwaliteit is hoger dan verwacht.

View attachment 1242
View attachment 1241

Ik had vroeger de zwarte lettertypen in de oude stijl. Ik ontdekte dat eBay de zwarte lettertypen in de nieuwe stijl voor $15 verkoopt, dus ik waagde het erop. Het voorverwarmen van het embleem met een heteluchtföhn is de beste methode om het embleem een beetje te buigen. Het is ook goed om de 3M-tape te verwarmen voordat je hem op de kofferbak plakt.
Is het plastic of metaal?
Heb je de link voor eBay?
Hoe heb je de oude uit de auto gehaald?

Maserati nieuw lettertype embleem

Om het oude embleem te verwijderen. Gebruik wat visdraad en schuif het tussen de badge en de lak. Zodra het embleem eraf is. Dit vereist wat elleboogvet. Ik gebruik een hete föhn samen met Goo Gone om de 3M tape resten eraf te wrijven. Als alles verwijderd is, gebruik ik klei rond het gebied. Vlak voordat ik het nieuwe embleem aanbreng, gebruik ik ontsmettingsalcohol om het oppervlak nog een laatste keer schoon te maken voordat ik dit doe. Ik hoop dat dit helpt.

Nee, dat heb ik niet. Ik ben bezig geweest met het aanpassen van een paar van mijn andere auto's. Ik zou het echter nog steeds graag willen doen als iemand iets bedenkt.

Ik vraag me af hoe het klinkt. Hoe dan ook, ik heb de standaard uitlaat met resonator verwijderd. Klinkt iets luider.

81 - 88 of 88 Posts