Maserati Grecale Forum banner

Grecale aftermarket modificaties en verbeteringen

1 reading
21K views 87 replies 14 participants last post by  Modena  
#1 · (Edited)
Hallo, ik dacht dat ik een draadje zou starten met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.

Wat ik OEM heb toegevoegd:
  • Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, hoewel ze alleen voor de voordeur worden vermeld) $230, Past op Grecale, GranTurismo MY24 en is slechts 5 minuten te installeren.
  • Grecale All Season Vloermatten met Rand ($180)

Wat ik OEM wil toevoegen:
  • Bagageruimte Rails ($320), Laadvloer Divider Bar ($360), en Bagageruimte Mat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand een auto met deze besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
  • Dakrails ($1300 plus dealer installatie). Ik denk dat het maar een item van $300 is om toe te voegen aan de bouw van de auto als je bestelt, dus een flinke meerprijs als je het later toevoegt.

Wat ik aftermarket heb toegevoegd:
  • Madness GoPedal Plus ($299)
  • Sprint Grecale Luchtfilter 2.0 MHEV F1 Ultimate Performance ($319)
  • Middenconsole Secondary Storage Tray onder armsteun op Amazon ($18)
  • Craven Speed Grill Mount Paltypus Kentekenplaat voor ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdgrille op de onderste secundaire mesh grille strip.
  • Maserati Kofferbak Covered Storage Bins van Delicate-Leather ($59,99 Small Size x 3 zal volledig over de achterkant van de laadruimte lopen langs de rand van de stoelen van rand tot rand)
  • Zwarte vinyl applicatie om de lelijke waarschuwingslabels op de zonnekleppen te bedekken.
Image

Image

Image

Image

Image

Wat ik aftermarket wil toevoegen:
  • TridentMadness Grecale ECU Map (wordt de komende maanden uitgebracht, zal ongeveer $800 kosten en zou naar verluidt nog eens 45-55 PK uit de Modena-motor halen)
  • Maxton Design Side Skirt Diffuser en ($249) en Spoiler Cap ($211)

Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijl covers, spatbord trim, dakspoiler, antenne en brandstofdeur covers, motor covers, etc. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.

Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft aangepast of verbeterd. Deel het alsjeblieft

#2 ·
Hoi, ik dacht dat ik een draadje zou beginnen met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.

• Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, ook al staan ze vermeld als "alleen voor voordeur") $230, Past op Grecale, GranTurismo MY24 en is in slechts 5 minuten te installeren.

• Bagageruimte Rails ($320), Laadvloer Divider Bar ($360), en Bagageruimte Mat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand de auto hiermee besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
  • Dakrails ($1300 plus dealer installatie). Ik denk dat ze slechts een item van $300 zijn om toe te voegen aan de bouw van de auto als je bestelt, dus een flinke opslag als je ze later toevoegt.

• Craven Speed Grill Mount Paltypus Kentekenplaat voor ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdgrille op de onderste secundaire gaasgrillstrip.
  • "PrimaSerie" Kofferbakdeksel Embleem van Oriwave ($32)
  • Maserati Kofferbak Afgedekte Opbergbakken van Delicate-Leather ($59,99 Klein formaat x 3 loopt volledig over de achterkant van de laadruimte langs de rand van de achterkant van de stoelen)
  • Zwarte vinyl applicatie om de lelijke waarschuwingslabels op de zonnekleppen te bedekken.

Wat ik Aftermarket wil toevoegen:
  • TridentMadness Grecale ECU Map (wordt de komende maanden uitgebracht, kost ongeveer $800 en zou naar verluidt nog eens 45-55 PK uit de Modena-motor persen)

Trident Madness biedt veel cosmetische exterieurtoepassingen zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijlcovers, spatbordafwerking, dakspoiler, antenne- en brandstofdeurcovers, motorkappen, etc. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.

Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft aangepast of verbeterd. Deel het dan
Mijn Primaserie Trofeo werd geleverd met bagageruimterails, laadvloer divider bar, bagageruimtemat voor rails, ook volledige bagageruimtemat indien nodig, een bagageruimtenet, courtesy lights met trident logo, paraplu en een volledig gemonteerde plug-in batterij druppellader, allemaal onderdeel van de auto zonder extra kosten.

#3 ·
Mijn Primaserie Trofeo werd geleverd met bagageruimterails, een scheidingsbalk voor de laadvloer, een bagageruimte-mate voor rails, ook een volledige bagageruimtemat indien nodig, een bagageruimtenet, hoffelijkheidsverlichting met trident-logo, een paraplu en een volledig ingebouwde druppellader voor de accu, allemaal onderdeel van de auto zonder extra kosten.
Ik had ook een volledige bagageruimtemat, een druppellader voor de accu, een paraplu en een net. Maar de hoffelijkheidsverlichting moest ik toevoegen (zowel voor- als achterdeuren) en ik zal de bagageruimterails moeten toevoegen. De GT's en Modena's worden doorgaans niet met deze dingen geleverd. Kijk even naar je achterdeuren, ik denk niet dat je Maserati Trident hoffelijkheidsverlichting voor de achterdeuren hebt, alleen voor de voordeuren.

#5 ·
Ik heb dit vervangen. Ik kan niet geloven dat ze niet zwart waren zoals de rest van de auto. Twee problemen echter. Het zwarte embleem wordt alleen geleverd met oude lettertypen en het embleem is niet gebogen zoals origineel. Het zwarte embleem plakt niet volledig op de kofferbak.

Ik heb een paar nieuwe lettertypen in het zwart gevonden op eBay, maar ze kosten meer dan $100.

#6 ·
Ik heb dit vervangen. Ik kan niet geloven dat ze niet zwart waren gemaakt zoals de rest van de auto. Twee problemen echter. Het zwarte embleem wordt alleen geleverd met oude lettertypen en het embleem is niet gebogen zoals standaard. Het zwarte embleem plakt niet volledig aan de kofferbak.

Ik heb een paar nieuwe lettertypen in het zwart gevonden op eBay, maar ze kosten meer dan $100.
View attachment 501
Ik vroeg me hetzelfde af. Het Modena-embleem aan de zijkant van de auto en de drietand zijn zwart gemaakt, maar de Grecale- en Maserati-emblemen niet. Heeft u een vervanging gevonden die werkte en het extra geld uitgegeven?

#9 ·
Hallo, ik dacht dat ik een draadje zou beginnen met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.

• Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, hoewel ze alleen "voor voordeur" worden vermeld) $230, Past op Grecale, GranTurismo MY24 en is in slechts 5 minuten te installeren.

• Bagageruimte Rails ($320), Laadvloer Divider Bar ($360), en Bagageruimte Mat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand een auto met deze besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
  • Dakrails ($1300 plus dealer installatie). Ik denk dat ze slechts een item van $300 zijn om toe te voegen aan de bouw van de auto als je bestelt, dus een flinke meerprijs als je ze later toevoegt.

• Center Console Secondary Storage Tray onder armsteun op Amazon ($18)
  • Craven Speed Grill Mount Paltypus Front License Plate ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdradiator aan de onderste secundaire gaasroosterstrip.
  • ":primaSerie" Trunk Lid Embleem van Oriwave ($32)
  • Maserati Trunk Covered Storage Bins van Delicate-Leather ($59.99 Small Size x 3 zal volledig over de achterkant van de laadruimte lopen, langs de achterkant van de stoelen van rand tot rand)

• TridentMadness Grecale ECU Map (wordt de komende maanden uitgebracht, kost ongeveer $800 en zou naar verluidt nog eens 45-55 pk uit de Modena-motor persen)

Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijlcovers, spatbordbekleding, dakspoiler, antenne- en brandstofdekselcovers, motorkappen, enz. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.

Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft aangepast of verbeterd. Deel het dan
FYI: TuxMat uit Canada maakt een mooie 4-delige mat voor de achterste laadruimte ($140) die ook de achterkant van de stoelen bedekt, zodat alles beschermd is bij het laden/vervoeren van spullen als je je stoelen neerklapt.

Ik heb ook een set WITAMATS zwarte en blauwe dubbellaagse op maat gemaakte matten besteld (ik heb bevestigd dat de blauwe stiksels precies overeenkomen met de blauwe stiksels op mijn BluNobile PrimaSerie interieur), dus hopelijk ziet het er strak uit. Wilde de lichte blauwe stiksels accenten ook "uitbreiden" naar de vloer van het interieur van de auto. Ze zijn ongeveer $250.

#77 ·
FYI: TuxMat uit Canada maakt een mooie 4-delige mat voor de achterste laadruimte ($140) die ook de achterkant van de stoelen bedekt, zodat alles beschermd is bij het laden/vervoeren van spullen als je de stoelen neerklapt.

Ik heb ook een set WITAMATS zwart-blauwe dubbellaagse op maat gemaakte matten besteld (ik heb bevestigd dat de blauwe stiksels exact overeenkomen met de blauwe stiksels op mijn BluNobile PrimaSerie interieur), dus hopelijk ziet het er strak uit. Ik wilde de lichte blauwe stiksels ook "uitbreiden" naar de vloer van het interieur van de auto. Ze kosten ongeveer $250.
Update over WitaMats - bestelling gewijzigd omdat ik van auto ben veranderd van Modena naar Trofeo. De matten zijn binnengekomen en ze zien er goedkoop uit (passen goed, maar ze zien er gewoon goedkoop uit). Dus ik houd ze niet.

#18 ·
Dit klinkt misschien een beetje raar. Maar kan ik van de dealer luchtvering toevoegen? Of zelfs de 360 ​​camera? Zou geen probleem moeten zijn, want het is slechts een software-upgrade en om de voorste sensoren en de vering te vervangen. Is het mogelijk? Of kan het eenmaal gekocht niet meer worden gewijzigd?

#19 ·
Dit klinkt misschien een beetje dom. Maar kan ik van de dealer luchtvering toevoegen? Of zelfs de 360 camera?
Mag geen probleem zijn, want het is slechts een software-upgrade en om de voorsensoren en de vering te vervangen. Is het mogelijk?
Of kan het eenmaal gekocht niet meer worden veranderd?
Alles is bijna mogelijk - het hangt er gewoon vanaf hoe diep je zakken zijn. Ik kan me voorstellen dat het erg kostbaar zal zijn, omdat je de stalen vering moet demonteren, de luchtvering, bedrading en programmering moet installeren. Hetzelfde geldt voor de 360 camera's. Nieuwe grille, zijspiegelkappen, bedrading en programmering ook.

#22 ·
  • Maserati Courtesy Lights met Trident-logo (voor zowel voor- als achterdeuren, ook al staan ze vermeld als "alleen voor de voordeur") $230, past op Grecale, GranTurismo MY24 en is in slechts 5 minuten te installeren.
Zou u alstublieft willen delen waar u deze gekocht heeft? Overal waar ik kijk, lijkt het alleen maar pre-order te zijn.

Dank u wel!

#23 ·
Zou u alstublieft willen delen waar u deze gekocht heeft? Overal waar ik kijk, lijkt het alleen maar pre-order te zijn.

Dank u wel!
Miller Motorcars Boutique. U moet ze mogelijk rechtstreeks bellen, zoals ik heb gedaan, en ze bevestigden dat ze ze op voorraad hadden en konden verzenden. Ik heb 2 sets gekregen, zodat zowel de voor- als achterdeuren gestyled konden worden

#25 ·
Ik ben van plan om wat koolstofvezel onderdelen aan de buitenkant toe te voegen (achterklepbekleding, A, B en C stijlen, aan beide kanten, ook zijspiegelbehuizingen), dus ik was benieuwd of je iets hebt toegepast.

Link naar de achterstrip in CF? Ik heb de andere stukken gezien, maar niet de achterklepbekleding. Is het een volledige vervanging of een plakker?

Ik ben er 95% zeker van dat de spiegelkappen rechtstreeks van een Stelvio komen. Als dat klopt, zouden we de OEM Stelvio CF spiegelkappen moeten kunnen kopen (te vinden voor ~700), die volledige vervangingen zijn met clips in tegenstelling tot de aftermarket exemplaren die alleen schalen zijn en met epoxy op hun plaats moeten worden gelijmd (dit geldt helaas voor alle Alfa's, ondanks dat elk ander merk aftermarket volledige vervangingen heeft).

#26 ·
Dit hier plaatsen, ook al komt het uit een andere thread...

Link naar de achterstrip in CF? Ik heb de andere stukken gezien, maar niet de achterklepbekleding. Is het een volledige vervanging of een stick-on?

Ik ben er 95% zeker van dat de spiegelkappen rechtstreeks van een Stelvio komen trouwens. Als dat klopt, zouden we de OEM Stelvio CF spiegelkappen moeten kunnen kopen (te vinden voor ~700), die volledige vervangingen zijn met clips versus de aftermarket exemplaren die alleen schalen zijn en op hun plaats moeten worden geëpoxeerd (dit geldt helaas voor alle Alfa's, ondanks dat elk ander merk aftermarket volledige vervangingen heeft).
Spiegelkap opties zijn er in overvloed bij Trident Madness. Ik wachtte op een directe vervanging die geen epoxy nodig had, die fabrieksclips had. Ze hebben nu 4 verschillende mogelijkheden van Feroce. Kap om over je bestaande te plaatsen, directe vervanging maar epoxy vereist en dus niet verwijderbaar als je toegang nodig hebt tot de spiegelmotor, directe vervanging met OEM spiegelkappen met clips, en versie in gesmeed, "rood" CF, en ook CF met Italiaanse vlag kleuren aan de basis.

De achterklepbekleding is overlay - 3M automotive tape.

#31 ·
@PrimaSerie, heeft u de Ragazzon Axle-back uitlaat overwogen, met of zonder hun middensectie? Ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met Trident Madness om te zien of de Ragazzon middensectie zou werken met de standaard Axle-back sectie, maar dat werkt niet. Hun middensectie kan alleen worden gebruikt met hun Axle-Back uitlaat. Ik ben erg gecharmeerd van de vierkante carbon tips van de standaard uitlaat, dus ik aarzel om deze te vervangen door de afgeronde Ragazzon tips, hoewel de geluidsverbetering uiteraard aanzienlijk zou zijn.

owns 2023 Maserati Grecale Trofeo
#32 · (Edited)
@PrimaSerie, heeft u de Ragazzon Axle-back uitlaat overwogen met of zonder hun middensectie? Ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met Trident Madness om te zien of de Ragazzon middensectie zou werken met de standaard Axle-back sectie, maar dat doet het niet. Hun middensectie kan alleen worden gebruikt met hun Axle-Back uitlaat. Ik vind de vierkante carbon tips van de standaard uitlaat erg mooi, dus ik aarzel om deze te vervangen door de afgeronde Ragazzon tips, hoewel de geluidsverbetering kennelijk aanzienlijk zou zijn.
Kan geen uitlaat doen. Mijn vrouw zou me vermoorden. Ik heb een uitlaat (onder andere) op mijn Cayenne Turbo S gedaan en ze haatte het, zo erg zelfs dat ze weigerde erin te rijden. Uiteindelijk moest ik hem verwijderen en terug veranderen naar standaard.

Ik had ook een off-road uitlaat op mijn Wrangler Rubicon die erg luid was en daar klaagde ze over, en onze kleine jongens ook 😂.

Dus ja, ik heb er naar gekeken, er in mijn hoofd over nagedacht, maar ik kan de Ragazzon nooit uitvoeren.

#39 ·
Installatie kan niet eenvoudiger. Zou u dit overwegen te doen? Ik wacht op de Trident Madness-versie, maar misschien is dit de verstandigere/betere manier om te gaan?
Ik zou dit overwegen, maar zou het eerst op een paar willen zien geïnstalleerd en feedback afwachten, sommige van deze geciteerde prestatie-upgrades die ze plaatsen zijn een beetje overdreven, terwijl fabrikanten de neiging hebben om te onderschatten, ik weet niet zeker hoe waar maar ik heb cijfers horen rondgooien dat de Trofeo realistischerwijs 0 tot 60 in 3,3 seconden doet als standaard.

#49 ·
Hallo, ik dacht dat ik een draadje zou starten met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.

• Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, ook al staan ze vermeld als "alleen voor de voordeur") $230, past op Grecale, GranTurismo MY24 en is in slechts 5 minuten te installeren.
  • Grecale All Season Vloermatten met rand ($180)

• Bagageruimterails ($320), Laadvloer Divider Bar ($360) en Bagageruimte Mat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand de auto hiermee besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
  • Dakrails ($1300 plus dealer installatie). Ik denk dat het maar $300 kost om toe te voegen aan de build van de auto als je bestelt, dus een flinke meerprijs als je het later toevoegt.

• Center Console Secondary Storage Tray onder armsteun op Amazon ($18)
  • Craven Speed Grill Mount Paltypus Front License Plate ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdgrille op de onderste secundaire mesh grille strip.
  • Maserati Trunk Covered Storage Bins van Delicate-Leather ($59.99 Small Size x 3 zal volledig over de achterkant van de laadruimte lopen langs de rand van de stoelen van rand tot rand)
View attachment 520

View attachment 520
View attachment 521
View attachment 523
View attachment 522

Wat ik aftermarket wil toevoegen:
  • TridentMadness Grecale ECU Map (wordt de komende maanden uitgebracht, kost ongeveer $800 en zou naar verluidt nog eens 45-55 pk uit de Modena-motor persen)

Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijlcovers, spatbordafwerking, dakspoiler, antenne- en brandstofdekselcovers, motorkappen, enz. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.

Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft gemodificeerd of verbeterd. Deel het dan.
Hoe is de madness go pedal? Ik twijfel tussen de go pedal en de Madness throttle response controller.

#51 ·
Hallo, ik dacht dat ik een draadje zou beginnen met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.

• Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, ook al staan ze vermeld als "alleen voor de voordeur") $230, Past op Grecale, GranTurismo MY24 en is in slechts 5 minuten te installeren.

• Bagageruimterails ($320), Laadvloerverdelerstang ($360) en Bagageruimtemat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand een auto met deze besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
  • Dakrails ($1300 plus dealerinstallatie). Ik denk dat het slechts een item van $300 is om toe te voegen aan de bouw van de auto als je bestelt, dus een flinke meerprijs als je het later toevoegt.

• Craven Speed Grill Mount Paltypus Kentekenplaat voor ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdgrille op de onderste secundaire mesh grille strip.
  • Maserati Kofferbak Afgedekte Opbergbakken van Delicate-Leather ($59,99 Small Size x 3 zal volledig over de achterkant van de laadruimte lopen langs de achterkant van de stoelen van rand tot rand)
  • Zwarte Vinyl applicatie om de lelijke waarschuwingslabels op de zonnekleppen te bedekken.
View attachment 520

View attachment 520
View attachment 521
View attachment 523
View attachment 522

Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijlcovers, spatbordafwerking, dakspoiler, antenne- en brandstofdekselcovers, motorkappen, enz. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wielspacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.

Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft gemodificeerd of verbeterd. Deel het dan
Dus ik heb de Maddness go pedal pro toegevoegd.
Heb mijn auto compleet verpest.
Ik kon de gaspedalen niet gebruiken nadat ik had geprobeerd het terug in de fabrieksmodus te zetten.
Moest de dealer bellen
Hopelijk komen ze er niet achter

#52 ·
Dus ik heb de Maddness go pedal pro toegevoegd.
mijn auto volledig verknald.
ik kon de gaspedalen niet gebruiken nadat ik had geprobeerd het terug in de fabrieksmodus te zetten.
moest de dealer bellen
Hopelijk komen ze er niet achter
Belangrijk om op te merken: uw auto moet volledig "slapen" voordat u hem installeert, anders komen er allerlei fouten naar boven en is er ook de mogelijkheid dat het gaspedaal tijdelijk niet functioneert. Maserati's kunnen 30 tot 40 minuten nodig hebben om zich volledig elektronisch "uit te schakelen".

Uw auto zou zichzelf moeten resetten als u uw gaspedaal na een tijdje loskoppelt en weer aansluit op de originele.

Wat ik heb gedaan, en ik weet niet zeker waarom ze dit niet benadrukken in de installatie-instructies. Ze vermelden het wel, maar ze benadrukken het niet.
Voor installatie:

1. Verwijder uw Maserati-app als u er een op uw telefoon heeft, want die pingt de auto en kan hem in wezen wakker maken. Zodra de installatie is voltooid, installeert u de app gewoon opnieuw en het is goed.
2. Open uw autodeur en laat deze open en zet uw auto uit. Stel geen alarm in en laat de auto 40 minuten staan. Houd uw sleutel ver weg van uw auto, want dat maakt de auto ook wakker.
3. Installeer het go-pedaal terwijl de auto volledig slaapt
4. Dan kunt u de sleutel pakken en terugkeren naar uw auto om hem aan te zetten en hij zou perfect moeten zijn - geen foutcodes en perfect werken.

De mijne is perfect zonder problemen, maar ik had hetzelfde probleem als u. Dus eerst heb ik de GoPedal losgekoppeld en weer aangesloten op de fabriek. Toen moest ik de "auto laten slapen" door 40 minuten weg van de auto met sleutels te wachten en de app op mijn iPhone te verwijderen. Toen keerde ik terug naar de auto en alle fouten waren gewist en de auto functioneerde perfect. Toen heb ik gewoon de bovenstaande stappen gevolgd om de GoPedal te installeren.

Hopelijk is wat ik heb beschreven logisch.

#55 ·
Zou het trouwens niet makkelijker zijn om mijn telefoon uit te schakelen? in plaats van het te verwijderen?
Zeker. Maar ik wilde er zeker van zijn dat er geen ping zou zijn, dus het verwijderen ervan verwijderde het van verschillende van mijn apparaten, iPads en iPhones. Maar ik weet zeker dat het uitschakelen van alle apparaten hetzelfde zal bereiken.

Ik zou niet bang zijn om het opnieuw te proberen - ik heb het gedaan en het is vlekkeloos verlopen. Alle fouten waren verholpen nadat ik het had verwijderd en ik heb gewoon een dag gewacht (zonder duidelijke reden, behalve om er zeker van te zijn dat de cluster geen fouten vertoonde)

Het is trouwens ook volledig ondetecteerbaar.

#63 ·
Dus ik heb het opnieuw geprobeerd, zoals je zei, het controlelampje van de motor brandt altijd
Hoe lang heb je de auto laten staan ​​voor de installatie - heb je ook de bestuurdersdeur open laten staan ​​zodat je de auto niet "wakker maakt" bij het instappen om het pedaal naar de GoPedal te verwisselen? Je mag je sleutels helemaal niet bij je hebben in de buurt van de auto (zoals 45 voet afstand) tijdens enig deel hiervan en je moet de auto ongeveer 40 minuten in deze staat laten voordat je de installatie uitvoert.

#64 ·
Hallo, wat was je uitkomst? Heb je ook de bestuurdersdeur open laten staan, zodat je de auto niet "wakker maakt" als je instapt om het pedaal naar de GoPedal te verwisselen? Je mag je sleutels helemaal niet in de buurt van de auto hebben (zoals 45 voet afstand) tijdens een deel van dit proces en je moet de auto in deze toestand laten staan gedurende ongeveer 40 minuten voordat je de installatie uitvoert. De auto moet 100% slapen. Schakel ook je Maserati-app op de telefoon uit, zodat deze de auto niet pingt en "wakker maakt" tijdens het proces.

#66 ·
Wat is de volgende mod gepland @PrimaSerie? Ik heb wat ideeën nodig.
Hoi FreddieDB :D Ik heb net de Formula Dynamics Grecale Muffler Valve Control Kit gekocht. Ik heb maandag een afspraak voor een software-update en om te zien waarom de Malfunction Indicator Light een paar dagen brandde. Het is sindsdien gereset en verdwenen, maar er zou een foutcode leesbaar moeten zijn over de reden. Het moet een soort tijdelijke storing zijn in de brandstoftoevoer/ontsteking en emissiecontrolesystemen, neem ik aan? Maar ik ga ze ook de Muffler Valve Kit laten installeren.

Zijn je wielen al af?

#75 ·
Hé! @PrimaSerie Bedankt voor het starten van deze thread! Twee vragen voor je als je het niet erg vindt… 1) heb je ooit echt geantwoord of je van het Go Pedal houdt… Ik kom van een SQ5 en de gasrespons van de Grecale - buiten de sportmodus - is helemaal niet responsief, lol, het dwingt me bijna om de hele tijd in de sportmodus rond te rijden, heeft het go pedal dit mooi opgelost? 2) Ik heb het BMC-filter niet besteld vanwege het prijsverschil, maar omdat mijn eerdere ervaring met BMC geweldig is geweest. Vind je het kwaliteitsverschil van degene die je hebt besteld VS BMC de prijs waard? Nogmaals, het is geen geldkwestie, dus alles goed als je dat echt denkt. Bedankt.

#76 ·
Hey! @PrimaSerie Thank You for starting this thread! Two questions for you if you don’t mind… 1) you never truly answered if you love the Go Pedal… I’m coming from an SQ5 and the Grecale throttle response rate - outside of sport mode - is not too responsive at all lol it almost forces me to drive around in sport mode all the time, did the go pedal fix this nicely? 2) I ordered the BMC filter not due to the price difference but because my prior experience with BMC has been great. Do you feel the quality difference of the one you ordered VS BMC is worth the price differenc? Again, not a money issue so all good if you truly think so. Thanks.
Hoi, ik ben dol op de GoPedal. Hoewel het het paardenkracht niet verhoogt, kan ik het voelen in wat de “butt dyno” 😁 wordt genoemd. Neem bij de installatie contact op met TridentMadness, zodat ze u door het proces kunnen leiden. Het belangrijkste is dat u geen foutcodes of problemen krijgt bij de installatie, is dat u de autodeur open laat staan, de sleutel ver weg van het voertuig, de telefoon uitschakelt zodat de Maserati-app de auto niet pingt en wakker maakt. Je moet de auto 45 minuten laten staan om volledig uit te schakelen.

Sluit vervolgens de GoPedal aan en haal vervolgens uw sleutel, stap in en start de auto en alles zou goed moeten zijn.

Ik heb er geen problemen mee gehad, geen diagnostische foutcodes (de servicemonteur wist niet eens dat het was geïnstalleerd nadat hij de auto voor een paar software-updates had binnengebracht). De servicemanager zei dat mijn auto extra responsief aanvoelt toen hij hem uit de monteursruimte en de garage naar de parkeerplaats reed 😂.

Een ander lid probeerde de installatie, maar ik denk dat hij de computer/het elektrische systeem van de auto niet genoeg tijd heeft gegeven om volledig uit te schakelen en hij kreeg allerlei foutcodes en een gebrek aan functie voor zijn gaspedaal enz., wat hem bang maakte. Hij bracht de auto naar de dealer. Toen hij terugschakelde naar de standaardinstelling en de auto liet staan en alles volledig uitschakelde en opnieuw opstartte, loste alles zichzelf op. Hij was te nerveus om het proces opnieuw te proberen. Maar het was duidelijk niet goed gedaan.

Madness geeft je 30 dagen retour, zelfs als het is geïnstalleerd en je het niet leuk vindt.

Wat BMC versus Sprint betreft, je zult geen verschil merken. Ik weet zeker dat je zelfs met een standaardfilter versus een aftermarket-filter geen verschil zult merken. De reden dat ik voor Sprint heb gekozen, is dat ik geen geolied filter wil of me wil bezighouden met het schoonmaken en opnieuw oliën van iets. Sprint je gebruikt gewoon perslucht om schoon te maken en het is goed. Ik heb de F1-performance, die volgens mij ongeveer $ 300 kost?

#82 ·
Heeft er iemand de laatste tijd iets gedaan? Ik heb het gevoel dat een uitlaat wel leuk zou zijn op deze auto. Ik zou af en toe wat meer volume kunnen gebruiken (eerlijk gezegd denk ik dat de auto gewoon erg goed geïsoleerd is, meer dan dat het uitlaatvolume te laag is - desalniettemin zou ik het niet erg vinden als het luider was).

#83 ·
Iemand de laatste tijd iets gedaan? Ik heb het gevoel dat een uitlaat wel fijn zou zijn op deze auto. Ik zou wel wat meer volume kunnen gebruiken (eerlijk gezegd denk ik dat de auto gewoon erg goed geïsoleerd is, meer dan dat het uitlaatvolume te laag is - toch zou ik het niet erg vinden als het luider was).
Heb je uiteindelijk iets met de uitlaat gedaan?

#87 ·
Maserati nieuw lettertype embleem

Om het oude embleem te verwijderen. Gebruik wat visdraad en schuif het tussen de badge en de lak. Zodra het embleem eraf is. Dit vereist wat elleboogvet. Ik gebruik een hete föhn samen met Goo Gone om de 3M tape resten eraf te wrijven. Als alles verwijderd is, gebruik ik klei rond het gebied. Vlak voordat ik het nieuwe embleem aanbreng, gebruik ik ontsmettingsalcohol om het oppervlak nog een laatste keer schoon te maken voordat ik dit doe. Ik hoop dat dit helpt.