Hallo, ik dacht dat ik een draadje zou starten met het idee om modificaties en toevoegingen aan de Grecale te delen voor degenen die geïnteresseerd zijn - om ergens te kunnen zien wat er beschikbaar is naarmate dit nieuwe model evolueert.
Wat ik OEM heb toegevoegd:
Wat ik OEM wil toevoegen:
Wat ik aftermarket heb toegevoegd:
Wat ik aftermarket wil toevoegen:
Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijl covers, spatbord trim, dakspoiler, antenne en brandstofdeur covers, motor covers, etc. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.
Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft aangepast of verbeterd. Deel het alsjeblieft
Wat ik OEM heb toegevoegd:
- Maserati Courtesy Lights met Trident Logo (voor zowel voor- als achterdeuren, hoewel ze alleen voor de voordeur worden vermeld) $230, Past op Grecale, GranTurismo MY24 en is slechts 5 minuten te installeren.
- Grecale All Season Vloermatten met Rand ($180)
Wat ik OEM wil toevoegen:
- Bagageruimte Rails ($320), Laadvloer Divider Bar ($360), en Bagageruimte Mat voor gebruik met Rails ($87). Heeft iemand een auto met deze besteld of deze al besteld en geïnstalleerd?
- Dakrails ($1300 plus dealer installatie). Ik denk dat het maar een item van $300 is om toe te voegen aan de bouw van de auto als je bestelt, dus een flinke meerprijs als je het later toevoegt.
Wat ik aftermarket heb toegevoegd:
- Madness GoPedal Plus ($299)
- Sprint Grecale Luchtfilter 2.0 MHEV F1 Ultimate Performance ($319)
- Middenconsole Secondary Storage Tray onder armsteun op Amazon ($18)
- Craven Speed Grill Mount Paltypus Kentekenplaat voor ($100) CS-AC105-852. Geen gaten en past perfect onder de hoofdgrille op de onderste secundaire mesh grille strip.
- Maserati Kofferbak Covered Storage Bins van Delicate-Leather ($59,99 Small Size x 3 zal volledig over de achterkant van de laadruimte lopen langs de rand van de stoelen van rand tot rand)
- Zwarte vinyl applicatie om de lelijke waarschuwingslabels op de zonnekleppen te bedekken.
Wat ik aftermarket wil toevoegen:
- TridentMadness Grecale ECU Map (wordt de komende maanden uitgebracht, zal ongeveer $800 kosten en zou naar verluidt nog eens 45-55 PK uit de Modena-motor halen)
- Maxton Design Side Skirt Diffuser en ($249) en Spoiler Cap ($211)
Trident Madness biedt veel cosmetische toepassingen voor de buitenkant, zoals carbon fiber spiegelkappen, raamstijl covers, spatbord trim, dakspoiler, antenne en brandstofdeur covers, motor covers, etc. Ze bieden andere prestatieverbeteringen zoals een AutoFlash, Wheel Spacers en een verscheidenheid aan uitlaatontwerpen.
Als iemand het interieur, exterieur, prestaties etc. heeft aangepast of verbeterd. Deel het alsjeblieft